Skilda världar

Hade skrivit ett inlägg i mobilen, som sen inte sparades.

Skit också. Aja, det handlade om att jag i förrgår hängde i solen, badade, myste och bara njöt av att inte föda barn just då, till att jag i går var lite nere på grund av regnet, städade, sov, läste och var allmänt less på att vänta på den där bebisen.

Men eftersom jag har min dag-för-dagstrategi är det nya tag i dag. I eftermiddag ska jag lura med mig Hjärtat på någon utflykt. I morgon ska jag till Danderyd för att lämna några prov och eventuellt få tid för igångsättning. Ut ska unghen, förr eller senare.
Helst förr.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0