Drömmer så konstigt igen

Alltså nattsömnen är ju inte vad den en gång har varit. Om jag inte vaknar med kramp i vaden eller ont i ryggen eller att magen är tung eller att katten ligger på mitt huvud så vaknar jag av drömmar.
Jag drömmer så konstiga drömmar nu för tiden. Om människor jag känner och har känt. Invecklade relationer och triangeldraman. Om Pyret.
I natt drömde jag att Pyret föddes och var en liten liten farbror med mustasch och hängselbyxor. Och käpp.
Vi åkte hem från BB och ba: jaha, vi fick en farbror. Det var ju oväntat. Undrar om det kommer att bli som Benjamin Button, att den åldras baklänges.
Så vaknar man helt förbryllad och undrar vad fan det där var för dröm.
Så även om jag inte sover så bra är nätterna helt klart spännande nu för tiden.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0