It's höst bitches!

Okej, jag tror att vi officiellt får säga att den här sommar'n är över. Förra året var det varmt långt in i oktober och jag och bebisen gick runt i tunna kläder (mest jag som stod för de tunna kläderna) och mös mest hela tiden. Men en titt på vädrerprognosen framåt ger knappast några sommarkänslor, så vi får nog konstatera att det är höst nu.

Det har varit en helt fantastisk sommar. Gud vad vi har myst, hela familjen. Hängt i lekparker, grillat, myst med mormor och morfar ggr 2, hängt med kusiner och kompisar. Badat! Hos mormor och morfar, på Västkusten, i Skåne, i Stockholm. Badat hur mycket som helst. Från båt med simpuffar och simring på djupt vatten! Elliot älskade det. I pool på Häringe slott. Kallt!

Men, hösten är här och jag ser fram emot det lite. Längtar efter att grilla korv i Ursvik. Äta brunch på helgen. Middagar med vänner. Utekvällar. Vinmys i soffan.
Problemet är bara att jag jobbar två helger i månaden. Känns inte direkt som om man kan kasta sig iväg på egentid hur som helst när man knappt är hemma. Får helt enkelt hitta ett sätta att klona mig. Men det ska väl gå bra....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0