Tre bra, tre dåliga

Tre saker som gör mig glad just nu
1: Att hela familjen snart kommer att vara lediga tillsammans i flera långa veckor. 
2. Att ÄNTLIGEN, efter 10,5 månad, få sova någorlunda på nätterna. 
3. Min sons frissiga bakhuvud på morgonen. Gulligaste som finns! 


Ofrissigt men fortfarande gulligt bakhuvud.


Tre saker som gör mig lite ledsen
1. Cancerskithelvetesjävlaskit.
2. Att Elliots första år och min föräldraledighet har gått alldeles för fort och att vår förlossningsupplevelse gjorde att jag kunde börja njuta av allt alldeles för sent. 
3. Vädret den här "sommaren". :( 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0