Fitnessmånad here I come!

Jag har just anmält mig till fitnessfighten, eller kick start egentligen, men det är samma program. I morgon börjar jag min fitnessmånad. 
Det går ut på att man tränar en timme om dagen varje dag i en månad och äter en speciell kost. Egentligen inga konstigheter förutom att det är MYCKET protein (hej kvarg!) och många mellanmål. Man äter och äter och äter. Men inget sött och ingen alkohol. 
Sen är så klart tanken att man ska fortsätta träna, fast inte lika hårt, efter den här månaden. 

Jag har gjort detta förut. Då jobbade jag dag och fick gå upp kl 5 för att hinna träna innan jobbet. 
Men det var det värt eftersom jag fick bra resultat. 
Det gick dock så där att hålla dem eftersom jag också under min månad blev på smällen. 

Den här gången kommer jag inte att vara lika strikt med alkohol och mat alla dagar, men hoppas ändå på bra resultat. 
Minus graviditet då. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0