2015 bring it on!

Alrajt, vi är hemma från Thailand. Julen har firats och nyår likaså.
Jag har haft lunginflammation. Året slutade med ett tråkigt besked och en hel del sjukhusbesök för min del och det är tyvärr inte över än.

Men Elliot är världens sötaste typ precis hela tiden. En helt ljuvlig 1,5-åring som snart ska börja på förskolan. Tiden går så galet fort och jag försöker att njuta av varje sekund.
När vi är ute och gungar och han skrattar så han kiknar.
När han vill krypa upp i soffan och läsa en bok. Och när den är slut vill han läsa den "till".
Han är galet gullig när han äter mat. Sitter och slevar in med god aptit. Tar sitt mjölkglas med båda händerna och dricker försiktigt innan han sätter ner det igen.
Och när han leker med sina bilar som han fick i julklapp. Eller står vid sin spis som han fick i ettårspresent och leker med varje dag.
Jag förstår nu allt det där snacket om att kärleken bara blir starkare hela tiden. Mitt hjärta svämmar över av kärlek för honom.

Så, 2015, bring it on. Med min familj vid min sida klarar jag allt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0