Aktiv eller passiv?

Jag och Jessica Isaksson hade just en diskussion om man ska vara aktiv eller passiv på Facebook.
Hon hade intagit den mer passiva rollen och lät folk adda henne i stället för att själv adda andra.
Hon menade på att det faktiskt finns vissa personliga regler man måste sätta upp för sig själv.
Det finns en gräns för hur många bloggar man kan följa regelbundet och om man i realitet till det ska vara aktiv eller passiv på Facebook.
Tänk vilka problem dagens it-samhälle skapar.

Jag ska på onsdag ge mig i kast med Facebook och då ska jag sätta mig in i det och sedan fundera ut vilken inställning jag ska ha till det hela.

Som sagt, onsdag (troligtvis eftermiddag). Adda mig.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0