Förvirrad del 2

I går tog jag bilen till jobbet eftersom jag var lite stressad.
När jag åkte hem från jobbet tog jag bussen till Fridhemsplan.
Där mötte jag upp Dryffe.
Vi gick och åt middag på en italiensk restaurang och till middagen drack jag två glas rosévin.

Efter middagen skulle vi ta en promenad och köpa med oss kaffe på vägen.
Vi köper kaffe men det börjar regna, så i stället för promenad dricker vi upp kaffet och går till en hotellbar och tar ytterligare ett glas rosé.

slår det mig att jag är bilburen!
Eftersom alternativet att fylleköra inte fanns fick bilen stå kvar på jobbet.
Jag hoppas att den står kvar fortfarande.
Och att jag kommer ihåg att ta den när jag åker i kväll.

I kväll ska jag ju ta med misse till veterinären - igen - för att kolla öronen.
Sen lämna henne hos kattvakten eftersom Ullis är hypermegaallergisk.

Framtiden ser förresten ljus ut. Micket bra.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0