Jag saknar er!

Åh, jag är så usel på att höra av mig till folk.
Det är verkligen något jag lider av.
Därför kanske det här med facebook inte är så tokigt ändå, om man som jag inte vet hur man använder en telefon längre.

Men, här är en liten kram tills dess att vi hörs, till alla er som jag saknar så otroligt mycket.

Sara
Åsa
Mamma
Pappa Björn
Pappa Mats
Bror Roger
Kerstin
Bror Kenneth
Bror Jocke
Faster Eva
Brorsdotter Greta
Linda Hansson i Gävle
Ullis (fast vi sågs nyss)
Heléne
Mormor, min kära mormor.
Nora i Norge
Reidun och Tore i Norge

I love you all!



Kommentarer
Ullis

Saknar dig med!!!! Puzzzz ;)

2007-08-26 @ 22:56:07
URL: http://ullis.bloggagratis.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0