SATS ringer mig

S.A.T.S Sportsclub på Regeringsgatan ringer till mig.
Jag svarar inte eftersom jag inte känner igen numret, men jag kollar i efterhand på eniro och ser att det är de som har ringt.
De har ringt flera gånger den sista tiden.

Vad vill de mig?
Jag har aldrig tränat där. Kommer aldrig att träna där. Har aldrig satt min fot där.

Förmodligen har larmet gått på stan att jag håller på att bli fet.
De vill kanske göra en god gärning och rädda mig innan det är försent.
Mmm, så måste det vara.

Jag tänker inte svara nästa gång heller.
Jag fortsätter att lyssna på Peter LeMarc och dricka mitt kaffe.


Kommentarer
Kerstin

Peter LeMarc? Är du seriös?

2007-08-09 @ 22:29:48
Fröken T

Ja men vad då? Alla har vi väl våra lik i garderoben?

2007-08-10 @ 11:49:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0