Kolla kolla!

Jag är sjukt trött efter en hel dag i Globen med Idol-repetitioner.
Det var kul att höra vinnarlåten och efter dagens rep är jag ganska övertygad om vem som vinner.
Men det tänker jag inte säga, det får ni se i morgon...

Jag träffade min gamla arbetskollega och kind of chef där också, Klas Lindberg. Det var kul, för det var längesen.
Vi pratade om varandras bloggar och en rolig och en tråkig sak kom upp.
Rolig: Klas följer min blogg och tycker att den är rolig. Särskilt uppskattar han bilder där jag poserar på huven av en polisbil. (Note to self: Mer bilder där jag posar på polisbilar).
Tråkig: Klas har likt sin vän Alexander Schulman lagt ner sin blogg. "Jag kom aldrig på något roligt att skriva", sa han.
Jag brukade ofta skratta åt hans blogg. Jag kanske skulle starta en kampanj? Det gjorde jag med Ullis och det funkade. Några månader i alla fall, för nu har hon lagt ner den igen... So much for the effort liksom.

Förresten, kolla in det här!
Jag har haft kort hår! Den här bilden är från mitt pass och togs 1999. Så här såg jag ut när jag och hjärtat träffades. Ganska stor skillnad från nu om man säger så.

image138
Joo, det är jag. Men Bella tycker att det ser ut som en författare från 40-talet.


Kommentarer
Ullis

Haha, ja men jag höll ut ett litet tag till :) ja, men du ser lite för glad ut för att vara från 40-talet och poet (lite er bostert hade varit bra).

2007-12-12 @ 12:12:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0