Längtar efter helg

Det är världens tristaste och regnigaste onsdag. Jag har tillbringat det senaste dygnet med att ringa till fastighetsägare, bara för att få svaret att det inte finns något ledigt och att det inte är någon idé att skicka in ansökan. Har ringt över hundra.

Då är det lätt att längta till helg och mys och allt sånt.
Men eftersom jag går på mitt skift i dag blir det ingen ledig helg. På fredag är det ju dessutom Idolfinal = stress, stress, stress.
I stället får jag tänka på förra helgen, som var en riktigt mysig en, trots all träning.

image133
Fredagkväll
Hemlagad pizza, vin och Idol på tv. Kan inte bli mycket bättre.

image134
Mitzy vill också vara med och mysa.

image135
Lördag
Lunch på sunkkinesen på Kungsgatan med Sara och Alvin. Buffé mmm... Vi fick det lilla karaokerummet till vårt förfogande. Lite väl tidigt för sång dock.

image136
Alvin spanar in fiskarna i entrén.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0