Die Brat, die

Som sagt är det här något med blogg jag har försökt att undvika in i det längsta.
Jag kände väl på något sätt att det fanns en risk för att bloggandet skulle, så att säga, ta över mitt liv.

Hur som helst, flertalet namn på den här bloggen jag inte skulle börja med har dykt upp.
Jag skulle bara kunna kalla den mitt namn. Eller det något mer pretentiösa "Fröken T:s livsåskådningar".

Men de starkaste kandidaterna var: Die brat, die eller Att stalka Therese Hansson.
Den förstnämnda för att det är något jag verkligen kan stå för.
Den sistnämnda för att på så sätt förekomma den eller de personer som med största sannolikhet kommer att starta en sådan blogg. I så fall hade den bloggen fått heta "Att stalka att stalka Therese Hansson", typ och det låter ju inte så jävla häftigt.

Nu, å andra sidan, är det fritt fram för eventuella bloggstalkers. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0