Bingo!

Min eskort hem i natt var minsann inget måndagsexemplar. Nej, en mighty fine taxichaufför var det.

För det första såg han så där snäll och go ut. En riktig morfartyp liksom.
För det andra bytte han musik för min skull.
Han lyssnade på någon sorts rockabilly när jag klev in, vilket hade varit helt a-ok för mig.
Men i stället fingrade han på ratten mellan radiostationerna tills han hittade energy.
Söta! Jag tror inte att han lyssnar på Timbaland och grabbarna i parti och minut.

Dessutom var han tyst mest hela resan. När han pratade var det om väsentliga saker.
Men annars tyst. Satt bara där med händerna på natten och trummade med fingrarna i takt till populärmusiken.


Kommentarer
åsa

tänk om alla taxi chaffisar hade varit såna. va en
chaffis som berätta att han va nyskild mm tänkte att det va jag som skulle ha betalt för resaqn o inte han.

2007-11-21 @ 17:29:55
URL: http://pantouffe.webblogg.se
Fon Jorsling

Klok taxichaffis. Man förbränner en hel del kalorier när man trummar med fingrarna i takt till populärmusik.

2007-11-21 @ 18:40:15
ullis

Jag väntar på fuula pics :o)

2007-11-22 @ 12:37:37
URL: http://ullis.bloggagratis.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0