Två tjejer i final?

Jag blev, som sagt, väldigt förvånad över att Daniel fick lämna Idol i fredags.
Jag lägger inte in några personliga värderingar eftersom jag också jobbar med programmet, det skulle vara konstigt.
Men han har hela tiden känts så självklar som finalist, precis som Markus Fagervall gjorde förra året.
Många trodde nog att Daniel skulle ta hem hela tjottaballongen, även många av årets deltagare.

En positiv grej, är att nu finns det en större möjlighet att det skulle kunna stå två tjejer i final om lite mindre än två veckor.
Det, skulle vara riktigt häftigt tycker jag, eftersom det hitills bara har varit med en tjej i final under alla år.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0