Magont

Aj!
Min mage gör verkligen jätteont.
Jag har druckit alldeles för många koppar kaffe redan.
En till frukost, vilket inte är något som hör till vanligheterna, i alla fall inte hemma.
En när jag kom till Hotell Anglais. Och en efter maten.
Det bara värker och svider i magen.
Någon som har ett bra botemedel?

Jag blev förresten inte speciellt mycket tröttare av min tidiga promenad i går. Kunde inte somna alls i natt.
Ändå tog jag mig upp och gick 35 minuter i morse också.
Kommer väl sova vid fem i eftermiddag.

Stay tuned för dagens observationer från idolhotellet och mina planer för resten av veckan.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0