Skön dag och kvällsjobb

Så satt man på jobbet igen då. Härligt att man kommer till jobbet kvart i fem, när alla andra tar helg.
Men är det Idol så är det.

Det har i alla fall varit en skön dag.
Frukosten har jag ju redan avhandlat. Sen blev det träning med Carmen Electras "Fit to strip". Sluta skratta, den är faktiskt bra!
Sen sushilunch i Solna C med hjärtat och efter det lite shopping. Inte till mig för en gångs skull, utan till hjärtat.
Jag kollade på en massa snygga saker men köpte inget alls. Undrar om han inte blev lite stolt över mig. Det blev i alla fall jag.

Och nu som sagt jobb. Jag och Nathalie ska rocka röven av konkurrenten - mark my word.

I dag kom förresten våra thailandsbiljetter. Tråkigt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0