Dansar i månens ljus

När jag behöver piggas upp lyssnar jag gärna på "Dancing in the moonlight" med Toploader.
En fin-fin liten bit.
Jag måste alltid dansa till den om jag har alkohol i kroppen.
Tur att jag bara har organisk cola och stora mängder kaffe (för att väga upp effekten av den nyttiga läskeblasken) i mina system.
Annars hade nog mina kollegor undrat om jag var riktigt frisk.

Nu är ett nämligen ett sådant tillfälle, där jag behöver piggas upp.
Det är kolsvart ute, förut belv jag nästan träffad av blixten och jag har massooooor att skriva ut, vilket betyder att det dröjer flera timmar ännu innan jag får mysa i hjärtats famn.
Har dessutom bokklubb sedan, vilket ju bara är trevligt. Som oftast har ju inte hunnit läsa ut boken dock, trots att jag köpte den när vi åkte till Barcelona i juli. Men jag läste i mina taxiresor i dag, bra att tillbringa tiden i taxi på det sättet.

Som sagt, Toploader. Fint skit. Amina gillar också den. En gång stuffade vi loss i kassan på Prisextra.
Skulle kunna tänka mig att lyssna på The Hives kommande också.
Det fanns en del guldkorn där....


Kommentarer
Mini

Haha, det hade jag glömt. Synd att min kära mor missade det, hon äääälskar den låten och att dansa.

2007-09-04 @ 22:29:59
Fon Jorsling

Nu skriver jag en kommentar. Det här är min kommentar. Jag älskar att kommentera. Tack för ordet!

2007-09-05 @ 10:57:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0