Låååångt till helgen

Det är bara onsdag, och jag jobbar första dagen den här veckan eftersom jag har varit lite sjuk, men ändå längtar jag till helgen.
Är det något fel på mig?
Eller är det hösten?
Avsaknade på semester?
Jag vet då inte, men jag har ingen som helst lust med det här.

Jag vill soffmysa, kura, långpromenera i höstlöven och allt annat sånt mysigt som man gör på hösten.
Men i helgen är jag gräsänka. Får försöka fylla min tid med lite annat roligt i stället.
Det ser ganska bra ut ändå.
I morgon smygstartar jag helgen med Black Eyed Peas på Hovet.
På fredag middag med Linda och lite andra girls.
Lördag - shopping, träning med Amina och Singstar och melonmargaritas. Kanske utgång.

Inte så pjåkigt ändå.
Förutom att det är så långt kvar.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0