Körfusk

Jag läste förresten konkurrentens "avslöjande" om Körslaget. Om det "hemliga fusket".
De hade satt på sig största murvelhatten och luskat som tusan och grävt fram det stekheta scoopet att livesången i tv mixas med förinspelat material.

Alltså, jag vet inte, men jag trodde att det var ett välkänt faktum att det var så.
Jag har inte tittat på Körslaget på tv, men jag har varit där en gång på jobb och vet ändå att det är så.
Det trodde jag alla visste och förstod.

Men inte ens artisterna visste tydligen om det. Och nu rasar tv-tittarna mot TV4:s lurendrejerier.

Visste ni förresten att det oftast inte är filmstjärnorna själva som kraschar bilen i biljakter eller besinningslöst kastar sig ut för stup? Jo, det är sant.

Nu sitter jag bara här och väntar på ett läsarras efter mitt lilla avslöjande.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0