Utmanar om tre

EGENTLIGEN, så ska man bli utmanad av någon för den här grejen. Men någon måste ju starta en utmaning, så jag resonerar som så att jag väl kan hoppa in under resans gång och utmana några själv.
Alltså, tre olika grejer i olika kategorier, som jag fyller i, och sen utmanar jag några stycken.
Here it goes!

TRE namn jag går under:
? Tess
? Tessan
? Sötis (av Hjärtat)

TRE saker som skrämmer mig:
? Mörker
? Känslan av att missa något
? Obotliga sjukdomar

TRE saker jag har på mig:
? Hello Kitty mysdress, hemma.
? Vita rebook-sneakers, just nu.
? Förlovningsringen, alltid.

TRE sanningar:
? Det blir ALDRIG roligare än man gör det.
? Även du min brutus.
? Egentligen är jag ganska liten och rädd.

TRE saker jag verkligen vill ha:
? Partyglada vänner
? En lyckad sommarsemester
? Ordning i lägenheten.

TRE personer jag utmanar:
? Åsa
? Ida
? Ullis


Kommentarer
Ullis

Ok... pöss

2008-04-20 @ 15:32:42
URL: http://gullisullis.bloggagratis.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0