Schlagerdekadens

Ny dag och nya tag i Plopp city.
Magkatarren har tagit ett stadigt tag om min kropp. Just nu är det dock inte så mycket att göra åt saken. Ät rätt och stressa mindre - tjena.

Nu rep i Tarragona center.

BWO:s Martin Rolinski dansar i skinnbrallor i morotsmodell och sjunger deras Lili och Sussie-osande öststats elektro så det ryker.
Hela deras nummer är så skönt dekadent att man nästan får kåtslag.

Eller det kanske är av Martin Rolinski jag får det förresten.
Herre jesus och alla hans söner och döttrar och mödrar och resten av släkten!
Så jävla het.
Jag har aldrig uppfattat honom som sexig eller het förut, men oh mighty god vad stekhet han är. Mina ögon har öppnats. I was blind, now I can see, som en vis sångare sjöng en gång.

image192
Inne i buren ligger Marina och latar sig. Till vänster om henne står Bard. Lägg märke till hans sköna aristokratkrage.

Och här sitter stilbloggens egen Oscar Juhlander och smaskar äpple.

image193
Inte så jättestiligt va, Oscar?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0