Semesternedräkning

Nu har jag tre (3) jobbdagar kvar till mitt livs första semester.
En i dag och två nästa vecka.
Sen är det löst och ledigt i fyra veckor.
Ofattbart!

Det här ska jag göra på semestern:
Åka till Göteborg. Gå på Bruce Springsteen, träffa Åsa, gå på Liseberg.
Mysa på västkusten.
Hälsa på hos finaste Ida och få träffa hennes familj.

Hänga uppe i Söderhamn ett tag.

Tapetsera och kakla.

Hänga med min familj.

Hänga i Stockholm.

Som ni ser inte överdrivet mycket planer. De mesta planerna är koncentrerade till första veckan, sen kör jag resten på feeling. Tror att det kommer att bli helt ypperligt bra.


Kommentarer
åsa

Såklart ni kan bo hos oss!! Jag var precis på väg att erbjuda ju. Som vanligt bor det två galna katter i vår lägenhet också, men det är väl lugnt?

2008-06-27 @ 10:18:43
URL: http://pumpkine.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0