Istappar i skägget

Herregud så vackert det är här i Kiruna.
Det är otroligt storslaget att stå i fönstret på rummet och titta på Kebnekajsemassivet.
I dag är det lite moln där borta, men i går såg man hela massivet. Fantastiskt.

Hundspannsturen var supermysig i går. Vi svischade fram över de öppna vita vidderna i solskenet. Hur härligt som helst.

Så här tjusigt kan det se ut när jag är på solkskenspromenad.

image198
Jo, jag ser skeptisk ut, men det är mest för att jag har solen i ögonen.


Just nu är det inte så kallt. Men i natt - huvva! Så här såg det ut när vi åkte från arenan i går kväll. Slår dock inte det gamla Gävle-rekordet på 29 minus.

image199
Brrr....

I dag har jag ätit god falafelmacka på Café Safari här i Kirran.
Nyss lyssnade jag på lite bröllopslåtar.

Ska sova lite nu, sen blir det kanske en bastu, om jag orkar, innan det är dags för jobb igen.


Kommentarer
Lou Cigaro

Dagens fråga: Har mycket har du vunnit på Triss som mest? :D Ha en bra dag! (:

2008-03-08 @ 14:08:17
URL: http://cigaro.blogg.se
kerstin

nu går väl ändå skam på torra land. nordman till final, NORDMAN!!! vad fan håller svenska folket på med?
bryr mig inte om att det var carola och andreas som de slog ut men nordmans låt var ju årets sämsta enligt mig.

2008-03-09 @ 15:00:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0