Sömnlös

Uppe före tuppen - trots ledighet.
Jag har inte kunnat sova en blund i natt.
Tankarna har snurrat runt, runt, runt.

Den närstående flytten, kvällens vinklubb och min onda rygg har svischat förbi.
Men mest har jag tänkt på Arboga.
Jag blir inte klok på det där.
Varför figurerar inte styvpappan i utredning och oss i media?
Har han ett så starkt alibi? Det var ju han som hittade mamman och barnen. Det är han som haft kontakt med tyskan, Kristin S, som jag via Efterlyst fick veta att hon heter.
Har man förhört honom?
Jag har inte sett ett enda uttalande av honom i media. Varför inte?
Jag tycker att det är konstigt alltihopa.

Eftersom jag inte kunde sova tog jag min tillflykt till soffan.
Nu ligger jag där under ett tjockt duntäcke och vet inte riktigt var jag ska bli av.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0