Mina fina bloggvänner

I övrigt i bloggvärlden:

Mini bloggar om sin överfulla frys och sin plan att fylla mig med cupcakes i helgen. Som om jag behövde mer fett på min kropp.
Mirre sörjer att hon måste lämna Aftonbladet nu när punkt se har lagt ner. Sorglig historia det där.
Ida har inte bloggat på några dagar. Har väl fullt upp med Milo kan jag tro.
Ullis har fullt upp med sol och bad i Turkiet och bloggar inte alls.
Och Åsa längtar efter sitt barndomshem dit hon ska åka snart.

Vill du också se vad mina söta vänner pysslar med. Spana in länkarna till höger.


Kommentarer
Ida

Milo har varit på sin första semester! Han följde med sin mamma & pappa och bodde på finfin värmländsk herrgård i två dagar. Därav mammans bloggfrånvaro :-)

2008-05-30 @ 18:16:13
URL: http://rosabloggen.blogspot.com
Anonym

Väldigt sorgligt. :-(

2008-06-03 @ 22:13:40
Ingoman

Vädligt sorgligt. :-(

2008-06-03 @ 22:14:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0