På väg...

Sitter på Arlanda och väntar på planet som ska ta mig till Wien och Belgrad.
Sitter och nynnar på "Visit to Vienna" och "Vienna". Hade ju varit trevligt, men nu är det faktiskt Belgrad som är resan för mitt mål.
Självklart var jag jättetidigt ute och sitter nu och slår av tid på detta internationella sätt med min laptop och en latte i pappmugg.

Såg DN vid incheckningsdesken, annars verkar det tunnsått med kända ansikten. De flesta har nog redan åkt ner. TT Spektras förstärkningsstyrka åkte 07.20 i morse.

Hade sett fram mot sol och värme, eftersom jag har nåtts av rapporter att det har varit 30 grader i Belgrad.
I går hade det haglat och nu ska det regna hela veckan. Just my luck!
Men det ska bli varmt i alla fall.
Känner bara att jag kanske skulle ha packat ner lite mer gummistövlar och lite färre heels. Oh well, är det schlagerglamour så är det.
I min 18.7 kilo tunga väska trängs en hel hög med flya klänningar och några nyinköpta heels.
Om inte annat kommer jag att travel in style.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0