So many outfits, so little parties

Jag vet, vilket jävla lyxigt i-lands problem. Men jag har banne mig för lite festiviteter i min kalender.
I min(a) garderob(er) hänger så mycket snygga outfits som bara väntar på att sportas på stan.
Men de får ju aldrig komma ut och visa upp sig.
Jag jobbar ju hela förbannade tiden, på kvällstid.
Och jag älskar att klä upp mig. Är inte typen som går ut i jeans och tröja.
Fan, man skulle va kändis, springa på partaj hela tiden.
Fast, då skulle kanske inte mina h&m-paltor duga.

Jag får helt enkelt börja gå partyklädd på jobbet, det är kanske det som är lösningen...
På lördag ska jag ju faktiskt på partaj efter jobbet så då har jag min chans.
Oj så paffa de ska bli i isladan när jag kommer i finstassen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0