What's new?

Jag vet. Enorm bloggtorka.

Så, vad har hänt?

Jag har:
*jobbat
*firat Hjärtat på Imperiet och 2:3:5:1 på Berns. Fick omvärdera. I somras var det bara house när vi var där. Nu skön och dansvänlig soul. Men, vakterna och övrig personal fortfarande lika bedrövliga.
*Tomterockat på Amaranten med Amina i måndags. Mycket kul.
*Haft berättardag med jobbet. Mycket trevligt.
*Smitit från berättardagens middag och i stället ätit god middag med Hjärtat. Välbehövligt.
*vaknat upp och undrat om jag befunnit mig i ett glas med mjök.


Hej mitt vinterland... nu e jag här.

*scorat lite löp. Gött.


I bland tänker vi ganska lika. Aftonbladet missade dock en liten detalj. Förlovning.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0