Happy times!

Olikt vad det verkar som om man läser föregående inlägg är det happy times i dag.
För i kväll är det de tre musketörerna - jag, Hjärtat och Johan - som sätter oss i kexet (bilen) och bränner upp till Vemdalen!
Där uppe väntar redan Frida, Nicke, Pelle och Sofia.
Och på torsdag, lagom till after skin, kommer John och Tysken. Och till sist Jutten och Sara, torsdag eller fredag.

Fasiken så fint. Skidåkning, gulasch och jäger på Annorak, afterski-fylla, bastu, hotshot-frukost. Here we come.
Förhoppningsvis utan brutna ben det här året också. Svårt att jobba på kryckor som kollegan Lars uttryckte sig i ett sms förra året.

Enda smolket i glädjebägaren är att det ska vara 12 grader och sol hemma i Sthlm i helgen. Å andra sidan ska det bli 13 grader och sol i Vemdalen på lördag, så om jag känner mig själv rätt skippar jag skidåkningen för en kall öl och solande i en snödriva någonstans. Så sweet!

Därför är det duktighetsrace nu med tvätt, städ, handling och packning innan kexet (bilen) går i väg.
Och därför blir det lite bloggpaus ett par dagar. Även om jag nog tar med mig datorn ska jag försöka vara lite duktig och bara pausa. Ha semester. Inte kolla mail. Strunta i facebook och blogg.
Men jag lovar att återkomma med full rapport efter helgen. Happy times!


Kommentarer
Fon Jorsling

Trevlig resa! Och när du surfat klart i snön kan du surfa in på min blogg och kommentera utav bara helvete. Kram

2009-04-01 @ 13:50:16
URL: http://fonjorsling.blogspot.com
Ullis

Gu´så schönt he låté. Jag själv kräks just nu på snö och att jag fortfarande går med mina übervinterskor på mig. Vi har iof världscupbackar några mil härifrån bara om jag vill åka skidor (finska sidan). Puss och kram.

2009-04-03 @ 20:47:35
URL: http://ullis.bloggagratis.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0