Den ultimata göra slut-låten

Men jösses, sitter här med Spotify i lurarna och en låt med George Michael dyker upp.
Nu är jag definitivt inte i det modet, tack och lov, men jag vet en som är och det som slår mig är att "I can't make you love me" måste vara den ultimata göra slut-låten.

Jag vet inte hur det är med er, men när jag är olycklig gillar jag att vältra mig i det. Lyssna på låtar som får mig att gråta. Riktigt dra ut det liksom. Och oj vad den här låten skulle vara bra för det. Jag får nästan ont i själen fast jag inte är olycklig.
Lyssna själva så får ni höra.

M, om du läser det här, den låten är till dig. Speciellt den sista textraden.


Kommentarer
Amanda

Hej!



Vad kul att du hittade min blogg. Faktum är att jag har letat efter din, utan resultat dock. Fick ju höra i Malmö i julas att du hade en ;)



Hoppas att du inte stressar för mycket nu innan det är dags. Vi ses snart!

Kram Amanda

2009-08-19 @ 20:22:48
URL: http://www.amandasliv.se
we

Vilken röst!!!

2009-08-25 @ 02:45:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0