Skvaller!

Okej då, eftersom jag vet hur mycket alla gillar skvaller delar jag med mig av två godbitar från kvällens releasefest på O-baren, för Janet och Kim från Made in Sweden.

* Om ni ser Anders Bagge och tycker att han ser väldigt brun ut har han inte som alla andra spenderat ett par veckor i Thailand. Nej, han kör med bränna på burk.
–Jag har använt sån där spraytan. Jag tycker att det är jättebra, sa han med ett leende.

* På festen fanns sångfågeln och föredetta Idol-deltagaren Sibel Redzep som stod och log sött vid baren. När nya stjärnan Janet klev upp på scenen förbyttes dock det söta leendet mot mordiska blickar. Anar jag en viss avundsjuka?

Så, nu kan ni arkivera den här under kategorin värdelöst vetande, och tacka er lyckliga stjärna att jag inte driver en skvallerblogg. För så jävla roligt var det inte, eller hur?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0