Tacka vet jag bedövning

Tandläkarbesök i dag.
Jag tycker inte om tandläkarbesök. Min tandläkare är jättesnäll och trevlig, det är inte det som är felet, men jag kan liksom inte med miljön, borrarna, ljudet, lukterna, ja det mesta.
Och så är jag otroligt smärträdd. Klarar inte av den minsta lilla smärta.

Men min tandläkare har en sak jag gillar. En stor bedövningsspruta. Som förvisso orsakar en helvetes smärta när hon sticker den rakt in i tandköttet. Men sen, mmmm I like. Hon kan göra vad hon vill med mina tänder, jag känner inte ett jota.
Speciellt mycket gillar jag bedövningen nu, när den äntligen har släppt fyra och en halv timme senare. Nu kan jag dricka kaffe utan att hälften hamnar på tröjan.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0