So much time

Okej, det här är väl inget man behöver vara någon Sherlok för att inse, men jäklar vad mycket tid man helt plötsligt har att röra sig med när man går upp klockan kvart i åtta i stället för, säg halv ett.
Det känns som om dagen har pågått i en evighet och klockan är bara 10. Då har jag ändå hunnit med morgonpromenad och frukost plus några andra grejer.

Det kommer troligtivis inte att bli någon vana dock. Bara ett försök att bli trött till kvällen. Orkar inte med ännu en sömnlös natt.

Annars då?
Jo, det snöar i Stockholm i dag. Massa tung blötsnö. Jag som trodde att våren var på väg.
Jag är rebell och dissar tvätt-tiden i dag, utan att avboka. Jag impuls-tröst-shoppade lite igår, så jag har kläder att ta på mig ändå.
Jag inser att jag är gammal när jag inte går igång på line-upen till Hultsfred längre.
I morgon drar slutspurten på schlagerrejset igång. Sen är sex veckors melloliv över. Både skönt och inte.

Borde planera bröllop men är borta i tankar. Hittar ingen inspiration. Känner mig lite lätt apatisk. Skulle göra inbjudningskort i kväll men har bokat träning i stället.

Har ni förresten tänkt på att mina blogginlägg är sjukt tråkiga nu för tiden. Borde skärpa mig. Ja jävlar, det är vad jag ska göra. Snart, när apatin är borta.


Kommentarer
pia

Hejsan!

Läste på Bröllopstorget att ni skulle gifta er på Rockelstad slott den 5 sep! Vi ska gifta oss helgen innan er!!

Vore roligt att byta lite ide med varandra. Min mail är [email protected]

Mvh Pia

2009-03-12 @ 10:22:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0