Catch me if you can

Haha!
Nu kan den där fåniga influensan komma och försöka ta mig bäst den vill.
Jag är vaccinerad. Jag tänker stå pall den där sjukdomen oavsett vad den säger.

Efter att ha besökt tre vaccinationskliniker där alla hade slut på vaccin fick jag till slut napp på ett ställe på Hantverkargatan. Jag var där 1,5 timme före de skulle börja med vaccineringen och var nummer fem i kön.
När jag var färdig, ca 10 min efter att de hade öppnat, var det så mycket folk att de nästan stod på varandra.
Man kan säga att jag var både lurigt smart och strategisk som gick dit i förväg.
Enligt läkaren som vaccinerade mig trodde de att vacciner skulle vara slut i morgon, vilket bara gör mitt val av dag och tid ännu smartare.

Så, svinis, du kan försöka men mig tar du inte!
(And oh by the way, du kan väl låta bli Hjärtat också? Han har inte hunnit vaccinera sig än...)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0