Kom ledighet, kom!

Nu gör jag så här igen. Planerar helgen innan den här helgen ens är klar.
Men eftersom jag jobbar två helger i månaden blir det lätt så, att man liksom är så pepp inför ledig helg att det bara måste planeras upp. Pepp, pepp, pepp.

Min ledighet börjar på onsdag, och den har jag tänkt fylla med de här trevliga sakerna.
Onsdag: Middag med Helena & Daniel @ our place.
Fredag: Lunch i Sumpan med underbara Sara. På kvällen är det öppet för förslag.
Lördag: Middag och utgång med några lovely människor och hot mamas.
Söndag: Bakisbesök i Barkarby Outlet. Är särskilt sugen på Acne-butiken.

Dessutom tjuvstartar jag trevligheterna i morgon med lunch tillsammans med sweet Amina och ett efterlängtat frisörbesök på tisdag morgon. My god vad mitt hår är i dåligt skick. Jag gråter varje gång jag ser det i spegeln, fo' real.

Som om allt detta trevliga inte räckte har jag just fått rapporter om att söta och fantastiska Reidun kommer på besök från Norge helgen efter det. Åhå så härligt det ska bli!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0