Empire state of mind

Jag har aldrig hort nagon som inte har gillat New York. Och i gar nar vi satt pa var takterass med utsikt over Empire State building sa sa Micke att den som inte gor det borde gora en stor sinnesundersokning. 
Och ja, New York ar haftigt och coolt. Men jag ar inte blown away an. 
Jag vet inte om det beror pa att jag borjar bli trott pa intryck efter nastan fyra veckor. Eller om jag bara borjar bli trott. Eller om det ar for att jag ar trott efter att inte ha sovit nagonting eftersom var ac dundrar loss hela natten. 
Eller for att jag ar lite smakrasslig. 
Jag gillar New York, det ar ingen tvekan. Men det ar inte samma uppenbara karlek som det var i Miami eller Key West. Trots att det regnade en hel del dar var det helt fantastiskt. Det var anda varmt och man kunde bada i havet och leka i de fantastiska vagorna. 
I dag ar det torsdag, och vi aker hem pa sondag kvall. New York har alltsa hela helgen pa mig att sweep me off my feet. Jag hoppas hon lyckas, staden som aldrig sover. For just nu ar jag bara sa otroligt trott. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0