Låt barnen komma till mig

Haha, jag har snart fler fadderbarn än kronprinsessan Victoria.
Av någon anledning verkar mina vänner tro att jag är en bra förebild. Och det är jag ju så otroligt glad för.
Sedan tidigare är jag fadder åt Greta, Alicia, Love och Tage. Och i dag fick vi förfrågan om vi ville vara fadder åt lilla Disa. Och det ville vi ju!

Att bli tillfrågad att vara fadder är något verkligt fint tycker jag. För det betyder ju att vännerna eller släktingarna som frågar tänker att man skulle vara en bra person i barnets liv, och någon som skulle kunna finnas där för barnet om det gud förbjude skulle hända föräldrarna något.

Att man sen får skämma bort sina fadderbarn snuskigt mycket, och lära dem allt otyg man kan är ju inte heller något negativt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0