Sjuk söndag

Nej nej, det här var inte vad jag hade planerat.
Jag skulle ligga på bryggan i Huvudsta i dag och sola och bada och klämma ut de sista dropparna av sommaren.
INTE ligga nerbäddad med feber och halsont. Solen skiner hånfullt in genom fönstret och jag vill bara ut, ut, ut.
Fullproppad med febernedsättande och smärtlindrade som Hjärtat servar mig med.
Blä! Jag har verkligen ingen lust att vara sjuk nu.

Annars då. Jo, kollade "Apan" i går. En film som verkligen delade det Färsjöiska hemmet i två läger. Jag gillade. Hjärtat tyckte att det var topp fem bland de sämsta filmerna han någonsin sett.
Alltså, den är ju väldigt annorlunda. Och lämnar en med mer frågor än svar. Men jag gillade den. Gillade känslan den förmedlade.
Mycket bättre än känslan förkylningen förmedlar i min kropp just nu. Den är inte trevlig.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0