Bästa vardagsfrisyren

Jag älskar ju att ha utsläppt lockigt hår. Eller utsläppt rakt. Eller uppsatt i knut. Kort sagt, jag älskar mitt hår.
Men, bästa och skönaste vardagsfrisyren just nu är ju ändå den sneda flätan. Går fort att göra och funkar i alla lägen och till alla kläder. Går att göra när man har en bra hårdag och en dålig hårdag. Är en grym räddare när man inte hinner tvätta håret men borde. Jag är sedan länge insnöad på flätan, som också känns roligare än en knut ibland eftersom om man har knut syns det inte hur långt hår man har. Och har man så förbaskat långt hår som jag så vill man ju visa det ibland.
Alltså, i dag slår jag ett slag för flätan. Love it.



Måste nog jobba lite på det här med bloggfotandet...



En annan vinterfavorit: mössa och thermobyxor. Har levt i mina thermobyxor den här vintern. Dåliga vuxenpoäng!




Kommentarer
kerstin

fiiin fläta!



den ska jag testa!



kram

2010-02-05 @ 18:23:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0