Många timmar blir det

I stället för en romantic getaway med mannen blev det en jobbgetaway. Och nu när det inte är någon hemlighet längre kan jag berätta att jag är i Östersund, staden som jag verkligen inte tycker om.
Mest för att jag tillbringade en alldeles usel vinterdag här för ett par år sen och tyckte att det var fullkomligt vidrigt alltihop.

Den här resan har väl inte heller riktigt gjort sitt bästa för att ändra min inställning. I dag, tex, har jag suttit i 16 timmar och stirrat in i ett staket. Vilket väl iofs inte är själva stadens fel, men ja, någon måste ju alltid bli syndabock.

Nu dusch och sen sömn på ensligt hotellrum. Förhoppningsvis vaknar jag upp (alldeles för tidigt) till en mer givande och hoppfull dag.

Later!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0