Uppraggad av en grek

Förra veckan var det ännu en legendarisk måndagsfylla för mig och Mini.
Ungefär halva kvällen var vi stuck med två greker i baren, som trots väldigt tydlig information om att blondinen är gift och den mörka skönheten har pojkvän valde att lägga sin tid på oss.
Av någon oförklarlig anledning lyckades jag visst ge mitt visitkort till en av dessa greker. (Vilket jag så klart glömt bort.)

Blev därför lite förvånad när jag just fick detta sms: "Hello and Happy new year. This is Kyriakos. Me and my friends are going out tonight and I would like to invite you and buy you some drinks in the bar. The bar is situated on two small streets from Folkungagatan, it is called Bar. Hope you want to come. Please let me know".

Rackarns så synd att jag jobbar! Eller inte.
Någon som är sugen på gratissprit? Hälsa från mig vettja.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0