En bekant pärla

Läser på Expressens ressidor om en härlig pärla i Polen.
Tycker att det ser lite bekant ut.



För vänta, är det inte Minestrone? Jo, det är det ju.
Här tillbringade Hjärtat och jag hela Valborgshelgen tillsammans med min pappa och hans sambo.
Och jag kan bara instämma med Res, jag gillar också stället.
Sjukt mysigt, nice strand och god vodka.
Och så här skriver reportern Håkan Boström om val av hotell, som också råkade vara hotellet vi bodde på:
"Lyx: Amber Baltic ligger alldeles ovanför stranden, har restauranger, bar och rum med havsutsikt och balkong."

Han glömde dock nattklubben och bowlinghallen! Kanske var han aldrig nere i källaren...
Så här såg det ut i alla fall.



Utsikt från balkongen



Hotellet



Baren



Stranden



Bowlinghallen!

Så, om du inte vet vad du ska göra på semestern - ta en tripp till Miedzyzdroje. Eller Minestrone som vi säger.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0