Resfeber

Jag blir inte riktigt klok på mig själv.
Jag har väl aldrig varit så här oförberedd inför en resa.
Om mindre än 12 timmar lyfter den första flighten.
Och jag har inte ens börjat packa. Mycket dåligt.
Jag har knappt planerat något av semestern. Eller jo, lite, men mycket är löst, vilket är otroligt ovanligt för att vara jag.
Men men, det ska väl inte ta så lång tid det här. Slänga ner lite grejer i en väska. Laga lite mat. Städa hela lägenheten. Uppdatera ipoden med bra musik. Packa ner några böcker och annat viktigt.
Sen kanske jag till och med hinner sova några timmar innan taxin kommer kvart i fem i morgon bitti.

I går var vi förresten ute på ön Nässlingen utanför Ljusterö och firade mamma som fyller år i dag.
Alla syskon med respektive och barn var samlade, och när vi låg där i vattnet och plaskade kom jag på att det måste ha varit minst 20 år sen vi fyra var och badade ihop. Det blir liksom mest vid ett sittande middagsbord som vi samlas allihop. Så lite familjetid var inte helt fel, speciellt inte så här innan semestern.

Så här fina var vi i går.





Bröderna brothers och lillasyster yster.

Nu: Packa! Hörs på andra sidan atlanten.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0