Acne archive

I går, efter den supersmarriga och lyxiga lunchen som Frida bjöd på i Gröndal, cyklade jag förbi Acne Archive-butiken på Torsgatan.
Och de hade rea och köp tre betala för 2 och vips så hade två klänningar och ett svart baslinne följt med mig hem.
Klänningarna är samma lika, fast en är svart och den andra är randig i vitt och blått.
Den svarta sportar jag i dag.



Bilden gör den inte riktigt rättvisa, men den är skitsnygg i swettistyg och med ett läderband som dras ihop med en dragkedjegrej i midjan. Och ja, ni ser rätt. Det är leotights som skymtar längst ner i bild.

Jag tänkte att outfiten var ett smart drag när jag skulle till bilprovningen i morse för att få en dom över Kexets tillstånd. Och så får jag en kvinnlig kontrollant. Fail.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0