Färsjö - Bernadotte: 1-1

Det blev inget tal från Vickan till Daniel.
Men å andra sidan höll han ett helt fantastiskt tal till henne. Herregud så bra det var.
Även om jag då hade tittat på tv så att ögonen blödde (jag var posterad framför tv:n från 08 till sändningen tog slut efter midnatt) så var det ju en alldeles fantastisk fröjd att se.
Gillade också Olle Westlings tal, och att kungen, som annars höll ett ganska trist, förväntat och plikttroget tal, slängde in en liten kärleksförklaring till Silvia först av allt.

Men som sagt, inget tal från Vickan.
Men eftersom Hjärtat inte heller höll något tal till mig får vi väl säga att det blev 1-1 i kampen Färsjö v/s Bernadotte.
Även om jag tycker att det är lite coolare av bruden att hålla tal. Så liten guldstjärna till mig.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0