Favorit



Det här armbandet fick jag av min storebror 1994. Han köpte det på sin studentresa till Prag. Jag gick i nian, skulle fylla 16 år.
Jag tror varken att jag eller brorsan insåg vilken favorit det skulle bli.
Jag älskar det där armbandet. Jag använder det ett tag, sen faller det lite i glömska, sen hittar jag det igen och använder det nästan hela tiden. Lädret börjar bli lite slitet i kanterna, vilket bara gör det ännu snyggare.
Jag älskar det för att det är snyggt. Och jag älskar det för att jag fick det av min älskade bror. Att han tog sig tid att hita en fint armband till lillasyster. På studentresan, där han egentligen bara borde haft tid för att dricka tjeckisk öl och sitta och mysa i ölhallar. Det är fint tycker jag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0