Gaaaaalen vecka!

Okej kids, ni är ju vana vid att jag listar mina whereabouts.
Så här kommer veckans schema, som jag faktiskt mailade till Hjärtat för att han skulle ha koll.
Hans svar var: Hjälp!!!!

Måndag-tisdag: jobbrace
Onsdag: Storstäda lägenhet och stryka ett ton tvätt. Handla till vinklubb. Jobbfest.
Torsdag: Till världens bästa frisör. Tvättid? Vinklubb med "Det sjunde gomseglet".
Fredag: Hitta snygg grå sportjacket till Hjärtat. Och bröllopspresent. Mad Men-fest! Jag ska vara Betty.
Lördag: Bröllop!!!!
Söndag: Födelsedags fika med föräldrar. USA-planeringsmiddag med M&M.

Sen, sju dagars jobb på raken.
Vojne, hur ska det här gå.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0