Höst?

Regnet öser verkligen ner här i Sthlm i dag
Känns nästan som höst.
Fy farao så tråkigt för alla som har skolavslutning och student.
Eller ännu värre, bröllop!
Jag hoppas verkligen att det blir uppehåll i morgon så att Jonas och Anna kan genomföra allt som planerat.
De fick ju till och med vårt paraply som vi inte behövde använda, bara för att det inte skulle regna.

Hälften av festveckans aktiviteter klara. I dag laddar jag för kvällens Mad Men-fest med att kolla på massa Mad Men-avsnitt och måla naglarna. Det går ju ändå inte att vara ute.
Känner mig lite nervös hur jag ska få till min look för i kväll. Återkommer med bildupdate.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0