Jag och Scarlett

Hjärtat packade väskan och lämnade stan för en helg i Haparanda i morse.
Helt rätt helg att fly stan, kan man ju tycka.
Om det inte vore för den lilla detaljen att frugan faktiskt fyller år i morgon.

Han lämnade mig dock med en fin fin present, Dolce & Gabbanas parfym The One Rose, och löfte om middag nästa vecka. Han vet hur han smörar för att få mig på bra humör, den där mannen.

Så nu är det jag och Scarlett. Hon är ju ansiktet utåt för parfymen.



Snyggo.

Och i dag tycker jag nog att min styling passar parfymen ganska bra. Även om jag inte hann spruta på mig den utan kör med min gamla vanliga "Pleasures".



Kommentarer
ullis

vad gör han i happis? kanske springer på varandra, ska också dit för att hälsa på min mor :o)

2010-06-17 @ 19:57:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0